Contact tijdens zomerperiode

Contact tijdens zomerperiode

‘s Middags alleen terugbelverzoeken (Keuze 3)

Tijdens de zomerperiode zullen wij in verband met vakanties van medewerkers werken met een kleiner team. Om deze reden zullen wij vanaf maandag 10 juni in de middagen vanaf 12:00 uur enkel bereikbaar zijn middels een terugbelverzoek. Dit betekent dat het niet mogelijk is om rechtstreeks met de assistente verbonden te worden (keuzeoptie 4). Door een 3 te toetsen in het keuzemenu, kunt u een afspraak inplannen om terug gebeld te worden door de assistente tijdens een door u gekozen tijdsblok van een half uur. Veelal zal het dezelfde middag nog mogelijk zijn om door de assistente teruggebeld te worden.

Bij spoedgevallen die niet kunnen wachten tot morgen, kies dan voor optie 1 in het keuzemenu.

Manieren om contact te leggen met de praktijk:

  1. Vul de digitale vragenlijst in om uw klachten door te geven. U vindt deze functie via www.mijngezondheid.net als u op ‘Vraag aan huisarts/apotheek’ of ‘Afspraak maken en bekijken’ klikt. In de app MedGemak staat de Klinik Access tegel onderaan het menu.

    Op deze pagina kunt u meer informatie lezen over het invullen van de digitale vragenlijst.

  2. Maak gebruik van www.mijngezondheid.net of de app MedGemak. Via deze weg kunt u een vraag stellen aan de huisarts en eventueel een afspraak maken (dit gaat via Klinik Access, zie hierboven) of uw herhaalmedicatie aanvragen.

  3. Bel naar de praktijk. In het menu kunt u verschillende opties kiezen. Toets 2 om herhaalmedicatie aan te vragen en toets 3 om een afspraak in te plannen waarop u teruggebeld wordt door de assistente. Op maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 10:00 uur en tussen 10:30 en 12:00 uur is het mogelijk om de assistente rechtstreeks telefonisch te spreken (toets 4).
Huisartsenpraktijk Het Kompas

Reacties zijn gesloten.